Jei savo sveikatai neskiriate pakankamai dėmesio

Ar tikrai pakankamai daug dėmesio kasdien skiriate savo sveikatai ir fizinei formai? Ar sportuojate? Ar maitinatės sveikai ir subalansuotai? Pakankamai ilsitės ir stengiatės vengti streso? Kaip bebūtų gaila, tačiau dažniausiai į visus šiuos ir daugelį kitų panašių klausimų yra atsakoma lygiai taip pat – trumpiau tariant, neigiamai. Tai reiškia, kad dauguma šiuolaikinių žmonių nesirūpina savo sveikata, argumentuodami tai laiko trūkumu. Žinoma, visuomet galima išgirsti ir kitokių priežasčių, tačiau tai tikrai nėra svarbu – juk, jei nenorime ko nors daryti, visuomet galime rasti vienokių ar kitokių pasiteisinimų. Todėl svarbiausia koncentruotis ne į pasiteisinimus, o į patį faktą – daugybė žmonių turi problemų su viršsvoriu, taip pat jie susiduria su kraujagyslių ir širdies ligomis, jau nekalbant apie tai, kad nesveika gyvensena kenkia jų bendrai gyvenimo kokybei ir išvaizdai. Taigi, jei norite gyventi produktyvų ir kokybišką gyvenimą, turėtumėte žinoti, ką reikėtų daryti, kad tai pasiektumėte.

Smartonly

Labai svarbu, kad tinkamai nusiteiktumėte ir pakeistumėte savo požiūrį į jus supančią aplinką bei savo pačių gyvenimą. Daugelis žmonių pro pirštus žvelgia į savo rytojų, todėl neturėtumėte daryti tokios klaidos. Net jei šiandien negyvendami sveikai jaučiatės kuo puikiausiai, tai tikrai nereiškia, kad gera savijauta galėsite džiaugtis ir ateityje. Visuomet galiausiai susiduriama su įvairiomis sveikatos problemomis, kurias tenka spręsti medikams, todėl nemanykite, kad metų metus galite be vargo propaguoti nesveiką gyvenseną ir nesusidurti su jokiai sveikatos negalavimais ar kitais nepatogumais. Todėl jei nenorite patirti didelių sveikatos negalavimų, pats metas pakeisti požiūrį į tai, ką kasdien valgote, kiek judate, kaip leidžiate savo dieną ir kt.

Kai pakeisite požiūrį, turite save motyvuoti. Pavyzdžiui, jei šiandien žvelgdami į veidrodį nesate patenkinti savo išvaizda, tuomet nusistatykite tarpinius tikslus. Nepulkite iš karto siekti pačių tobuliausių rezultatų – juk tam reikės daugiau laiko. Tarpiniai tikslai ir jų pasiekimas suteikia daugiau motyvacijos ir neleidžia sustoti pusiaukelėje. Be to, motyvaciją gali padidinti ir jus supantys žmonės, tačiau svarbu, kad jie taip pat propaguotų sveiką gyvenseną ir vadovautųsi teisingu požiūriu į gyvenimą bei tai, kas turi tiesioginės įtakos mūsų sveikatai. Žinoma, jei jums to nepakaks, galite naudoti ir įvairius išmaniuosius prietaisus (https://www.smartonly.eu/), kurie yra pritaikyti aktyvų ir sveiką gyvenimą gyvenantiems žmonėms – konkrečių rezultatų matymas plika akimi dar labiau sustiprina pasitikėjimą savimi ir skatina judėti pirmyn.

Be abejo, reikia suprasti, kad ne ką mažiau svarbi ir jūsų mityba bei fizinio aktyvumo lygis. Jei jūs kasdien vartosite daug nesveiko maisto ir maitinsitės labai nereguliariai, akivaizdu, kad rezultatų nematysite. Trumpiau tariant, jūsų sveikatos ir fizinė būklė tik blogės. Todėl turite atsisakyti viso nesveiko maisto ir subalansuoti savo kasdienę mitybą – tai bus labai svarbus žingsnis į priekį. Žinoma, tai neįvyks per vieną dieną, kadangi jums reikės nemažai domėtis ir stengtis rasti tai, kas tinka ir patinka būtent jums. Tačiau anksčiau ar vėliau sudarysite labai puikų kasdienės mitybos planą. Tai padarę, nepamirškite ir sporto. Kasdienis fizinis aktyvumas suteiks jums daugiau energijos, pagerins nuotaiką, labiau motyvuos ir taip pat apsaugos nuo viršsvorio problemos. Tiesą sakant, sportas turi begalę privalumų mūsų sveikatai ir gyvenimo kokybei, todėl vengti sporto jokiu būdu nereikėtų – ir net jei nemėgstate sportuoti, visuomet galite atrasti tokių pratimų ar sporto šakų, kurios atitiks jūsų išskirtinį skonį.

Legendomis apipintos vietos Lietuvoje: Rėvos miško piliakalnis

Piliakalniai įprastai laikomi ne paprastais kalnais, bet žemės pagrindu pridengtais statiniais ir jų kompleksais. Kitais žodžiais tariant, itin dažnai padavimuose perduodama žinia apie piliakalnius yra ta, kad tai požeminė, įvairių labirintų išraizgyta erdvė, į kurią iš lauko patenkama pro duris, laiptus ar siaurą, tunelį primenančią angą. Apie tai kalba ir piliakalnių viršūnėse žiojinčios bedugnės skylės – į jas metus akmenuką, garsas ataidi iš pat žemės gelmių.

Tai yra labai populiarus padavimų apie piliakalnius motyvas. Dar šiandien žmonės pasakoja iš tėvų ir senelių girdėtus ar asmeniškai patirtus nuotykius, bandant ištirti kokiame nors kalne esančią skylę. Kartais kad nors sugalvoja mesti ir kepurę – tuomet tenka jos leistis ieškoti požemyje… Tačiau žemės gelmių tyrinėtojai, geologai ir archeologai seniai patyrė, kad piliakalnių skylės ir požemiai dažniausiai tėra legenda. Išimtis – tik istoriniais laikais piliakalniuose įrengtų rūsių ertmės ir kur ne kur esančios atodangos su kiaurymėmis. Kaip tik tokia įsimintina atodanga su vedančiomis į požemį angomis yra Panerio kalne prie Neries. Kalbama, kad iš čia visur veda požeminiai keliai: į Trakus, į Gedimino pilį… Ir šiandien, jei žemyn akmenį mesi, išgirsi dzingsint.

Beje, Panerio kalne į skylę metus akmenį, kalnas jo neima. Sakoma, kad įmetus, kitą dieną jau akmuo išmestas guli.

Atvykti į šią padavimais apipiltą ir mistinę vietą galima automobiliu. Taip pat gali praversti kemperių nuoma Vilniuje ar kitame rytų Lietuvos mieste, kadangi piliakalnis, vadinamas Panerio kalnu, yra kairiame Neries krante esančiuose kalnuose, kyšulyje. Iki šiol netyrinėti piliakalnio aikštelė yra iki 25 metrų pločio ir 110 metrų ilgio, šiaurės kryptimi – į Neries slėnį – leidžiasi stačiu, apie 60 m aukščio šlaitu. Pietų pusėje piliakalnis įtvirtintas dviems gynybiniais pylimais ir grioviais. Už jų, į vakarus besileidžiančios griovos viršuje, yra apie 15 metrų pločio atodanga, po kuria susidariusios kelios ertmės – urvai. Didžiausias, siauras ir gilus urvas yra viduryje, žmonių ar žvėrelių iškastos duobės dugne.