Keli patarimai geresnei sveikatai

esaunashop.com

Jei šią akimirką jaučiatės gerai, turbūt nesate linkę daug dėmesio skirti savo sveikatai ir jos stiprinimui, tačiau tai daryti būtina, jei norime nugyventi sveiką ir laimingą gyvenimą.

1. Jei per mažai būnate saulėje, vartokite vitaminą D3

Dienos metu mūsų organizme vitaminas D gaminasi būnant saulėje.

Deja, šiais laikais daugelis žmonių per mažai būna saulėje: jie arba gyvena ten, kur būna mažai saulės arba didžiąją dienos dalį praleidžia patalpoje, arba, lauke naudoja apsaugą nuo saulės.

Jei neturite galimybės pakankamai pabūti saulėje, tada jums reikia papildomai gerti vitaminą D. Jis stiprina kaulus, didina viso organizmo atsparumą, mažina depresijos simptomus ir vėžio riziką – ir tai toli gražu ne visos priežastys, kodėl mums būtinas vitaminas D. Be to, vitaminas D gali padėti prailginti gyvenimo trukmę.

2. Valgykite daržoves ir vaisius

Daržovės ir vaisiai būtini mūsų organizmui – ir tam yra ne viena priežastis.

Juose gausu probiotinių skaidulų, vitaminų, mineralų ir visų rūšių antioksidantų, iš kurių daugelis turi stiprų biologinį poveikį.

Kaip rodo tyrimai, jei didžiąją maisto raciono dalį sudaro daržovės ir vaisiai, ilgėja gyvenimo trukmė, mažėja širdies ligų, II-ojo tipo cukrinio diabeto, nutukimo ir daugybės kitų ligų rizika.

3. Valgykite pakankamai baltymų

Valgyti pakankamai baltymų yra būtina mūsų organizmui. Daugelis specialistų mano, kad rekomenduojamos baltymų dienos normos yra per mažos.

Baltymai labai svarbūs, norint numesti svorio. Jie veikia keliais skirtingais būdais.

Valgant labai baltymingą maistą, gerėja medžiagų apykaita, nes žmogus jaučiasi labai sotus ir savaime suvartoja mažiau kalorijų. Baltymingas maistas mažina apetitą ir norą prisivalgyti prieš miegą.

Maistas, kuriame gausu baltymų, mažina cukraus kiekį kraujyje ir kraujo spaudimą.

4. Sportuokite arba tiesiog daugiau vaikščiokite

Sportas (kardio pratimai) – vienas iš geriausių būdų, stiprinančių mūsų psichinę ir fizinę sveikatą.

Sportas padeda sumažinti ne tik ant pilvo, bet ir aplink vidaus organus susikaupusius kenksmingus riebalus. Sumažinus šiuos riebalus, pagerėja medžiagų apykaita.

5. Lankykitės pirtyje

Pirtis (https://www.esaunashop.com/) yra labai puikus natūralus organizmo valytojas. Trumpiau tariant, jei jūs pakankamai dažnai lankysitės pirtyje, tuomet detoksikuosite savo organizmą.

6. Nerūkykite, nevartokite narkotikų ir alkoholio

Jei rūkote ar vartojate narkotikus, tuomet sveika mityba ir fizinė veikla jums vargu ar padės – pirmiausia privalote atsisakyti šių žalingų įpročių.

Jei nusprendėte į savo gyvenimą įsileisti alkoholį, vartokite jį labai saikingai, o jei jaučiate, kad jam gali atsirasti priklausomybė – atsisakykite visai.